preloader

Ticari Yazılım

Wolvox ERP, Kurumsal Kaynak Planlaması kullanmak isteyen tüm işletmelere hitap etmektedir. Modüler yapısı sayesinde oldukça zengin bir kullanım alanına sahiptir. İşletmenizin küçük, orta ölçekli veya büyük olması fark etmeksizin, rahatlıkla kullanılabilirsiniz.

Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP)

Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP), farklı sektörlerdeki binlerce işletmeye çözüm ürettiğimiz WOLVOX MRP, CRM, İnsan Kaynakları, Ofis ve Veri Yönetimi programlarımız ile finansal tablolarınızı planlamaya, bütçelendirme ve raporlama yapmanıza yardımcı oluyoruz.

WOLVOX MRP (Üretim Kaynakları Planlaması)

WOLVOX MRP, malzeme ihtiyaç planlaması yaparak, üretim süreçlerinizi ve kaynakları etkin şekilde yönetin. Zamanlama, maliyet ve işçilik giderlerinizi hesaplayarak üretim ve iş teslimi süreçlerinde verimliliği artırın.

WOLVOX CRM (Müşteri İlişkiler Yönetimi)

WOLVOX CRM (Müşteri İlişkiler Yönetimi) ile müşteri ilişkilerinizi verimli hale getirerek stratejinizi güçlendirin. CRM programımızın kolay ve pratik raporlama sistemi ile karlılığınızı en yüksek seviyeye çıkarın.

İnsan Kaynakları (HRM)

WOLVOX İnsan Kaynakları (HRM) ile çalışanlarınızın iletişim ve departman bilgileri başta olmak üzere işe alım süreçleri, performans ölçümü, personel giriş-çıkış işlemleri, bordrolama hak ediş vb. birçok veriye tek bir sistem üzerinden kolayca ulaşabileceksiniz.

Ofis ve Veri Yönetimi

Ofis ve Veri Yönetimi, ofisinizde ihtiyaç duyduğunuz malzeme tedarik işlemleri ofis malzemelerinin bakımı, mesajlaşma, yedekleme, ekran izleme vb. ihtiyaç duyduğunuz pek çok konuya ofisinizi verimli yönetebilmeniz için geliştirdiğimiz programlarımız ile çözüm üretin.

e-Dönüşüm

e-Dönüşüm hizmetleri, teknolojinin ilerlemesi ile her geçen gün dijitalleşen dünyada hayatımızın her alanında yerini almaya başladı. Bilgisayar ve internet kullanımının yaygınlaştırılması, online imza kullanımı, işlemlerin ortak bir ağ üzerinden gerçekleştirilmesi vb. işlemlerin artışı ile birlikte, Kamu kurumları ve özel sektör kuruluşları bu bilgi ve hız dünyasında tüm hizmetleri şeffaflaştırarak işlemlerini güvenilir bir şekilde yapabilme imkanına kavuşuyor. Kağıt, iş gücü ve zaman tasarrufu sağlayabiliyorlar. Daha önce büyük işletmeler ile sınırlı olan e-dönüşüm artık küçük işletmeleri de içine alan, genel bir dönüşüm sürecini ifade etmektedir. e-dönüşüm hizmetleri konusunda sizlere kısaca bilgi vermemiz gerekirse;

e-Fatura Nedir?

e-Fatura, Gib standartlarına uygun olacak şekilde tasarlanmış, güvenilir olarak mühürlenmiş, gönderen ve alıcı firma arasında zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan, kâğıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip elektronik belgedir. e-Faturalarınızı e-fatura formatında düzenleyerek 10 yıl boyunca arşivleyebilirsiniz.

e-Arşiv Fatura Nedir?

e-Arşiv fatura, faturaların 10 yıl boyunca saklanması gereken ikinci nüshalarının ve ilgili belgelerin elektronik ortamda oluşturulmasını ve muhafaza edilmesini; gerektiğinde elektronik olarak ibraz edilmesini sağlayan bir hizmettir. e-Arşiv fatura da e-fatura gibi elektronik fatura sistemine ait bir fatura türüdür. Firmanın e-Arşiv fatura kullanıcısı olabilmesi için önce e-faturaya kayıt olması gerekir.

e-İrsaliye Nedir?

e-İrsaliye, kağıt irsaliye ile benzer özelliklere sahip fakat elektronik ortamda düzenlenen bir çözümdür. e-İrsaliye sistemine geçiş yaparak elektronik ortamda irsaliye düzenleyebilir ve alıcı firmaya gönderebilirsiniz.

e-Defter Nedir?

e-Defter, yevmiye defteri ve defter-i kebir olarak adlandırılan defterlerin elektronik ortamda hazırlandığı ve zaman damgası kullanılarak imzalanıp ibraz edildiği sistemdir. e-Defter elektronik ortamda tutulduğu için noter onayına gerek duymazsınız. Böylelikle zaman ve maliyet tasarrufu ile işlemleri hızlandırabilirsiniz.

e-Müstahsil Makbuzu Nedir?

e-Müstahsil, Gelir İdaresi Başkanlığı standartlarında oluşturulmuş müstahsil makbuzunun, elektronik ortamda oluşturulması ile; hem kağıt hem de elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını kapsayan bir uygulamadır.

e-Mutabakat Nedir?

e-Mutabakat, borç-alacak hesaplarını elektronik ortamda, hızlı ve güvenli olarak karşılaştırabilirsiniz. e-Mutabakat BA-BS mutabakatları ve cari hesap mutabakatları için geliştirilmiş bir web uygulamasıdır.

Sektörel Yazılım

Restoran Yönetimi, Hızlı Satış, Otel, Site Yönetimi, Kuaför, Servis Yönetimi, Saha Satış, Akaryakıt, Emlak Sektörü, Eğitim Sektörü, Sağlık Sektörü, Sürücü Kursları, Otopark, Araç Satış ve Kiralama Sektörü ve internet Cafe gibi sektörlere pratik çözümler sağlamaktayız.

Hızlı Satış

Hızlı satış yapan tüm firmaların kullanımına uygun şekilde üretilen, perakende gıda satışı yapan market ve süpermarketler, toptan gıda satışı yapan toptancılar için geliştirdiğimiz programımız ile satış işlemlerinizi ve muhasebe süreçlerinizi kolaylıkla yürütebilirsiniz.

Otel

Otel yazılımımızla ön muhasebe, büro, otel rezervasyonu işlemlerini pratik bir şekilde yaparak oteldeki tüm operasyonları kolayca yönetin. Dilerseniz online rezervasyon seçeneği ile müşteri potansiyelinizi arttırın.

Servis

Servis Yönetimi yazılımımızla tüm servis işlemleri, garanti takibi ve ekip işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz. Fatura ve Servis formlarını yazdırın. Müşterilerinize sms modülü ile bilgilendirmede bulunun. Muhasebe işlemlerinizi raporlayarak ihtiyaç duyduğunuz bilgilere kolaylıkla ulaşın.

Restoran

Restoran yazılımımız kolay kullanıma olanak sağlayan ara yüzü ile telefon, tablet veya bilgisayar üzerinden sipariş alın. Dilerseniz restoran entegrasyonlarını kullanarak müşteri memnuniyetini maksimuma çıkartın.

İnternet Cafe

İnternet Cafe yazılımımız tüm internet cafe, playstation, bilardo salonları için geliştirdiğimiz kapsamlı cafe yönetim programımızdır. İnternet Cafe programımızla ekran loglarını takip edebilir, ödeme sürelerine göre masaları takip edebilirsiniz. Cafe yazılımımızla yasak site, servis, masa ve hizmet kontrolü takibini yaparak kazancınızı ve müşteri memnuniyetinizi arttırın.

Sürücü Kursu

Sürücü Kursu yazılımımız motorlu taşıtlar sürücü kursları, operatörlük kursu ve SRC kursu hizmeti veren kurumların ihtiyaçlarına uygun hazırladığımız NetSürücü Plus programımız ile kursiyer, sınav, muhasebe, MEBBİS aktarımı, idari işlemler ve personel işlemlerini bilgisayar ortamında kolaylıkla takip ederek işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

Site Yönetimi

Site Yönetimi programımız SiteCloud ile site yönetimi için tüm işlemleri Gelir - gider masrafları, aidatlar, gecikmeler, toplantı kararlarının duyuruları vb. tüm işlemleri kolaylıkla takip edin. Site yönetiminde genel muhasebe modül desteği ve mobil uygulaması ile tüm işlemleri pratik bir şekilde çözüme kavuşturun.

Kuaför

Kuaför yazılımımız; kuaför, berber, güzellik salonu, epilasyon merkezleri vb. randevu sistemi ile müşteri kabul eden işletmeler için geliştirdiğimiz yazılımımızdır. Pratik kullanımlı ProKuaför programımız ile müşterilerinizin randevu işlemlerini hiç bir karışıklık olmadan kolayca takip edin.

Saha Satış

Sahada satış yapan işletmeler için geliştirdiğimiz kapsamlı saha satış çözümlerimiz ile plasiyerleriniz teklif ve siparişleri pda’larına pratik bir şekilde kaydetsin. Müşterilerinizin sipariş, ödeme ve tahsilat işlemlerini hiç bir aksaklık olmadan kolayca takip edebilirsiniz. Dilediğiniz zaman mobilden ve bilgisayar üzerinden işlemleri raporlayarak tüm mail durumunuzu raporlayın. Muhasebe süreçlerinizi sorun yaşamadan yönetin.

Akaryakıt Çözümleri

Akaryakıt istasyonları için geliştrdiğimiz çözümümüz ile genel iş akışınızı kolaylıkla düzenleyebilirsiniz. Akaryakıt pompasından çıkan yakıtları kolaylıkla takip edin. Gerçekleşen satışları sisteme kaydedin.

Otopark

Otopark programımızla araçların otoparkta kalma sürelerini pratik bir şekilde görerek, ücretleri hesaplayın. Bariyerli geçiş sistemler ile araç giriş çıkışlarını işlemlerini sorunsuz yönetin. Plaka tanıma sistemi entegrasyonları ile üyelik sistemi oluşturarak araç takip işlemlerini kolaylaştırın.

Emlak

Emlak programımızla portföyünüzde bulunan satılık ve kiralık gayrimenkulleri kaydederek tüm süreçleri kolaylıkla yönetin. Dilerseniz web üzerinden müşteri kitlenizi genişletebilir, programımızın içerisinde yerleşik bulunan satış ve kira formları ile işlemleri zaman kaybetmeden tamamlayın.

Eğitim

Eğitim kurumlarına özel geliştirdiğimiz programlarımız ile kursiyer kayıt, öğretmen hakedişleri, sınav notları, devamsızlık çizelgesi, ders programı vb. tüm süreçleri kayıt altına alarak süreçleri yönetin.

Sağlık

Sağlık kurumlarına yönelik yazılımlarımızla hasta randevu ve doktor işlemlerini, muayane ücretlerini ve test sonuçlarını kolayca takip edin. Tüm bilgileri kolaylıkla raporlayarak ihtiyaç duyduğunuz bilgilere anında ulaşın.

Araç Satış-Kiralama

Araç satış, kiralama sektöründe faaliyet gösteren rent a car ve otomobil galerileri için geliştrdiğimiz programlarımız ile tüm kayıt işlemlerinizi yöneterek, araç güncel durumu, sigorta dönemi, vergi vb. tüm işlemlerinizi sorun yaşamadan ilerletin.

Diğer Sektörler

Farklı sektörlere çözümler sunmak için geliştrdiğimiz programlarımız arasından ihtiyaç duyduğunuz programı seçerek iş yükünüzü hafifletin. Muhasebe kayıtlarınızı tutabilir, tüm operasyonel süreçlerinizi başarı ile yönetebilirsiniz.

0 +

Mutlu Müşteri

0 +

Farklı Sektör

0 +

Dil Seçeneği

0

Yıllık Deneyim
EPOSTA

info@akinsoftistanbul.com.tr

Phone icon